40% dintre companiile româneşti se gândesc să-şi mute afacerile online
Un recent studiu efectuat de către site-ul BestJobs arată că afacerile din România s-au înjumătăţit pentru 20% dintre companii în perioada pandemiei.
40% dintre companii intenționează să mute în mediul online o parte mai mare din activitate în următorul an, în timp ce alte firme iau în calcul extinderea și în alte sectoare ale economiei (13,3%), reducerea semnificativă a spațiilor de birouri (10%) sau chiar schimbarea obiectului de activitate (3,3%). În cazul a 33,4% dintre companii modelul de business nu va suferi schimbări majore, relevă un studiu Bestjobs.
citeşte şi: Primarii PNL din Timiş au încălcat interdicţia “fără spectatori” la partidele de fotbal
“După relaxarea măsurilor pentru prevenirea răspândirii coronavirusului și ieșirea din starea de urgență, 36,7% dintre angajatori spun că și-au chemat toți angajații la birou încă din luna mai. Studiul BestJobs arată că în cazul a 23,3% dintre firme activitatea a fost reluată gradual, în primă fază cu mai puțin de un sfert dintre salariați înapoi în birouri, iar alte 20% dintre firme au continuat să lucreze în regim remote,” mai spune raportul citat de ştiripesurse.ro